USA: MATCH 1.


Nie wierzę! Dosłownie! Dzisiejszy dzień jest piękny! 
Zacznę od tego, że po odmowie od APC już chciałam wypełniać wnioski do APiA bo nie wierzyłam, że ja (osoba bez prawka) może mieć match. I ogólnie tak mi przeszło USA. Zaczęłam szukać zastępczego miejsca na spędzenie roku. Postanowiłam na wakacje Hiszpanię- mailuje z kilkoma rodzinkami ale na jedną jestem w 99% przekonana i oni mnie chcą jakoś 20 czerwiec- 31 lipiec. I nawet zaczęłam rozglądać się na APW na aupairowanie na sam sierpień az tu nagle match.... SZOK! 
Naprawdę! 
Przede wszystkim dlatego, że nie spodziewałam się. Przed tym jak zobaczyłam maila zaczęłam się cieszyć jak głupia- chodzić po kuchni i krzyczeć do mamy, brata- że mam match! Że mam w końcu pierwszy match!!!! 
Mama sprowadziła mnie na ziemię (na krótko) pytając - Skąd są i ile dzieci? 
Jak weszłam na ich profil i zobaczyłam centrum SF to myślałam że to żart. Dosłownie. Albo, że pomyłka i się nie odezwą- a tu nagle... mail od hostki! O ja cieee! ... Odpisałam już jej. Ale wydają się świetni..
Nie chodzi tylko o lokalizację, ale ogólne wrażenie. Do tego sam napisali, że nalegają aby au pair w weekendy i wolne wieczory wychodziła ze znajomymi, poznawała nowych ludzi, cieszyła się pobytem w USA i czerpała jak najwięcej z SF. *_* Teraz tylko czekam na ich odpowiedź. Tak fajnie by było aby pierwszy match był tym perfect. To wtedy naprawdę nazwę się dzieckiem szczęścia. 
Tym bardziej, że IE ma swoje szkolenie w samym NY ! 
Dobra! Musze ochłonąć! 

W każdym razie... 
Chyba dzisiaj nie zasnę! :) 





38 comments:

  1. wwwwooooooooooooooooooooooooooooooooowwwww!!!!!

    później napiszę coś więcej! :)

    ReplyDelete
  2. Koniecznie zapytaj ich czy będą mogły nocować u Ciebie koleżanki aupairki ;) SanFran to moje marzenie <3
    Trzymam kciuki! Koniecznie daj znać jak idą rozmowy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tego co pisali w mailu to będą mogły :D Tak samo jakbym miała chłopaka/dziewczynę (jakoś strasznie wyluzowani się wydają ;d ).

      Jak tylko będę wiedziała coś więcej do dam notkę. A jak się uda to zapraszam do SF :D

      Delete
  3. wooooho no nieźle, gratuluję! :)
    ja też się zdziwiłam, że mam match i to dwa z IE i APC ;o

    ale czegoś nie rozumiem "wypełniać wnioski do APiA bo nie wierzyłam, że ja (osoba bez prawka) może mieć match." jesteś w trakcie robienia prawka czy jak? Bo w APiA chyba nie można mieć roomu bez prawka ;>>>>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz to masz 3 szczęściaro!
      Taakk bo chodzi o to że moje prawko jest już blisko więc jak bym tylko zdała to myslałam o APIA bo jakoś nie wierzyłam, że dostanę chociaż 1 match w IE. Dlatego byłam taka już 'a co tam i tak nie jadę'. A tu naglę... Zaskoczenie. :)

      Delete
  4. WOOOW ale ci zazdroszczę !!!!! :D SF :O jeej !! bierz ich :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bioręęęę! Wczoraj napisałam jej długiego maila z pytaniami i odpisała mi. To jej odpisałam i teraz czekam na odpowiedź :D Ale byłoby suuuuuper! Byłabym najszczęśliwszą osobą jakby mnie wybrali *_*!

      Delete
    2. Mega fajowo :) Lokalizacje mega fajna, a rodzinka jak ? Ile dzieciakow i jak to wyglada ? :D Bez prawka to całkiem nieźle kurna :D Daj mi troche Twojego szczescia !
      Czekam na rozwoj sytuacji! :D

      Delete
    3. Własnie dlatego taki szok u mnie że bez prawka i taki match. Jeszcze tak niespodziewanie :)
      Rodzinka jest super- piszemy maile z hostką. Jest bardzo podobna do mnie. Oczekujemy od siebie tego samego. Wolne wieczory, weekendy i wolna reką. Brak godziny policyjnej :)
      Jakby sie udało to wtedy naprawdę byłabym szczęściara. Ciągle mówię sobie aby się nie nakręcać bo potem się zawiodę jak wybiorą inną, ale z każdym mailem czuję większe dopasowanie :D
      A! 2 dzieciaków - bliźniaki - 1 rok

      Delete
    4. Blizniaki :D Ale fajnowo :P Z dwójka nie ma problemu, ale szkoda ze sa tak małe :P Ja ostatnio tak miałam, sie nakreciłam a tu zeszli mi z profilu :(( SMUTNE :( haha :P

      Delete
  5. Kurcze ale szczęściara z Ciebie z tym SF :)
    Ja w poniedziałek podpisuje umowe, wiec dopiero począteczek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I zaczną się Twoje matche <3
      A na kiedy dajesz date wylotu i z jakiej agencji? :)

      Delete
    2. Dokładnej jeszcze nie ustaliłam, myślę o sierpniu, a jadę z Gawo. Jeśli chodzi o te IE, APC, APiA to wiem trochę to głupie ale jestem chyba jedyną au pairką która się w tym nie orientuje, mogłabyś mi wytłumaczyć? To są jakieś amerykańskie agencje podporządkowane do Gawo? Je się wybiera? Coś się dodatkowo płaci?

      A na matche czekam z niecierpliwością!

      Delete
  6. Ale pięknie! Pięknie! Znakomicie! A Hiszpanię z własnego doswiadczenia bardzo polecam <3
    A i muszę dodać.. że masz swietny wyglad bloga ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Własnie chciałam taki inny wygląd ale bałam się że będzie mało praktyczny dla innych :D

      Ja byłam 5 razy ale nigdy jako au pair w ESP. A teraz super takie wakacje w Hiszpanii spędzić :)

      Delete
  7. ojacię, zazdroszczę! Cali <3 ja planuję wylot na sierpień, najlepiej w okolicach piątego ;)

    ReplyDelete
  8. No właśnie, sama szukam i na razie rodzinka jest na 80%.+ jestem w Hiszpańskich agencjach, darmowe :) haha tzn. powysyłałam zgłoszenia etc ;))

    ReplyDelete
  9. to agencja dopasowywuje :)
    jak na razie informacje w notce.. a zresztą sie zobaczy, na razie tajemnica, bo to nie jest pewne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma tak! Jestem bardzo ciekawa co to za rodzinka! :D

      Delete
    2. Hahah! Wszystko jest! :D
      http://www.aupairspain.com/index.php/en/
      http://www.servihogar.org/1399/index.html
      z tych dwóch korzystałam :D i trachh! :D ale nie umiem powiedzieć, z której to bylo ;c

      Delete
  10. Ups, a ja już ją daaawno odesłałam i niektóre odpowiedzi są zupełnie zmyślone, bo gdybym odpowiadała zgodnie z prawdą, to... chyba już w GAWO powiedzieliby, że dziękują :D

    ReplyDelete
  11. Dokładnie, wolałabym APC :D ale zobaczymy! A dziś śmigam na 2 dni do Gdyni na interview :D

    ReplyDelete
  12. <3 dawaj znac co i jak jak juz bd wiedziala wiecej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie jestem na etapie maili z hostami. Mam nadzieję, że będzie ok. Ale nie chcę zapeszać :D

      Delete
  13. Dzięęęęki! Wielkie dzięki za wyjaśnienie! Tak mi się rozjaśniło w głowie. Ale z tego co czytałam komentarze to do APC się trudniej dostać? Pisałaś coś o tych testach psychometrycznych, żeby uważać jak się wypełnia, chodzi o ten pierwszy test? Ten taki co się zakreśla w kółko jedną liczbę? Bo jeśli tak to może spróbuje jeszcze raz go wypełnić przed wysłaniem do Gawo tylko nie wiem już jakie odpowiedzi byłyby najwłaściwsze :D

    A co do spotkania w Nowym Jorku, bardzo dobry pomysł, tymbardziej że zbiera nam się fajna grupa rocznika 94. A właśnie co do imprez, nie boisz się tego "under 21", myślałaś coś o fake ID? Bo ja czasami się trochę załamuje jak zaczynam o tym rozmyślać. Nie jestem jakąś typową "party girl" ale miłoby było wyskoczyć gdzieś w weekend.

    ReplyDelete
  14. To zależy od tego jak wcześnie zarezerwujesz lot, często zdarzają się promocje i możesz kupić za $60-70 w jedną stronę, im bliżej lotu to $100-150. Ja zazwyczaj używam google.com/flights albo skyscanner do wyszukiwania lotów :)

    ReplyDelete
  15. jeeej *.* gratuluję matchu! TAKIEGO matchu! Oczywiście trzymam kciuki, żeby to był Twója perfect family:D

    ReplyDelete
  16. Nie, rodzinka z 3ego matchu zeszła z profilu, z czego nie byłam zadowolona bo zapowiadało się świetnie. Narazie czekam na nowe rodzinki :D
    Nie śledzę Twojego bloga od początku, więc zapytam tutaj ile razy już podchodziłaś go egzaminu z prawka i kiedy masz następny ? Wiem, że niektórzy nie lubią tematu prawka, więc jeżeli nie chcesz odpowiadać to nie nalegam :D

    ReplyDelete
  17. Powodzenia i dawaj znać jak to się potoczy wszystko! :)

    ReplyDelete
  18. znam tą radośćm, ale ty trafiłaś na mega match! SF <3 zadzrosc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam tylko nadzieję, że coś z tego wyjdzie. Ale znając mnie...

      Delete
    2. więcej optymizmu! Musi się udać

      Delete
  19. Po prostu zeszli z profilu nie odpisując na mojego maila ani nie pisząc, że rezygnują. Po prostu sobie zeszli :/ Także dupa...

    ReplyDelete
  20. no trochę beznadzieja bo wydawali się naprawdę bardzo fajni. Tacy ''swojscy''. No, ale szukam dalej :) mam nadzieję, że uda mi się znaleźć perfect family już niedługo, bo chce wize załatwiać przed maturami...
    a jak u Ciebie z tym matchem ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najpierw napisali maila, żeby się umówić na skype. A po skypie pisaliśmy maile.
      Pytałam o to jak przechodzi przez ciążę, czy mała A (2 latka) ma jakąś alergie, jak wyglądałby mój typowy tydzień/dzień pracy, czego ode mnie oczekują, jak często mogłabym korzystac z samochodu i takie tam. No byli bardzo długo na profilu, nawet babka z APiA do mnie dzwoniła z Londynu i pytala czy mam z nimi kontakt, czy jestem zainteresowana itp. Oczywiście powiedziałam, że tak, a 2 dni później rodzinki nie było na profilu.

      Delete
  21. tamta rodzinka z mojego 3 matchu była na moim profilu 9 dni, gadaliśmy na skypie i pisaliśmy maile, a tu jednego dnia wchodzę na profil i pusto ;/
    Nie ładnie z ich strony.
    Trzymam kciuki żeby Twoja rodzinka Cię wybrała :D Myślę, że po interview będziesz wiedziała dużo więcej :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogólnie lubię historię, ale nie to jak ocenia sprawdziany nasz pan :)
      Jeestem dostępna od lipca, ale jak by ktoś chciał mnie szybciej to czemu nie :)

      Delete
  22. Dodatkowy plus - z IE zaoszczędzisz 100$ :) Ale super lokalizacja! :D

    ReplyDelete

 

Alivagom

My photo
McLean , VIRGINIA, United States
Lat niespełna 20, 157cm, zodiakalny strzelec z tysiącami myśli na sekundę. Przyszła au pair, która ciągle znajduje pretekst, aby być gdzie indziej. Mail: Alivagom@gmail.com

Our Blogs

..

Sponsor

Followers

Calculator